Reklamační podmínky
V případě reklamace zakoupeného zboží v našíem e-shopu použijte prosím vzor reklamačního dopis s popisem závady zakoupeného zboží a toto zašlete na adresu uvedenou ve vzoru dopisu.
Moje jméno a příjmení
Moje adresa
Můj telefon a e-mail
WKG Security & IT Communication s.r.o.
Hornopolní 3322/34
702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
IČ prodávajícího: 293 95 976
Datum: -------------------
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne … jsem prostřednictvím e-shopu na internetové adrese wkg.inshop.cz zakoupil ----------------------------------(popis zboží). Popis vady ---------------------- Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu neodstranitelnou, žádám vás o výměnu zboží, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.
Předem děkuji za kladné vyřízení
..............................................
(vlastnoruční podpis)
Přílohy:
Kopie kupního dokladu